PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie a zus. › Re: Umowa zlecenie a zus.
  • Data: 2005-12-10 21:31:44
    Temat: Re: Umowa zlecenie a zus.
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: gromax [Sat, 10 Dec 2005 22:24:38 +0100]:

    > żeś namąciła chłopakowi w głowie że jeszcze się
    > pójdzie i powiesi:)

    Albo zacznie myśleć ;)

    Daj spokój. Przeliczałam sobie: gdybym pracowała cały
    przewidywany czas, z 5-letnią przerwą (kiedyś trzeba
    te dzieci mieć, nie?) za ~1500 (czyli pi razy oko tak
    jak przeciętny człek w tym kraju) to wg. aktualnych
    przed 1,5 roku warunków, dostałabym emerytury jakieś
    chyba 650zł czy coś koło tego. I to tylko dlatego, że
    jest takie coś jak emerytura minimalna - bo bez tego
    wychodziło mi w okolicach 400 z kawałkiem. A zgadnę,
    czy za 40 lat dalej ta minimalna będzie istniała? A
    nawet jak będzie, to co ja do cholery za te 650zł mam
    zrobić, sznurek sobie kupić?

    Dzięki, ale ten interes wybitnie mi się nie podoba.

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*