PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie a zus › Re: Umowa zlecenie a zus
    From: "lukas3339" <l...@g...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa zlecenie a zus
    Date: Wed, 8 Sep 2004 13:49:12 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@sp130.internetdsl.tpnet.pl

    "Gosia" <M...@p...onet.pl> wrote in message
    news:chmpnp$sal$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > W przypadku umowy o pracę odprowadzanie zusu na wszystkie mozliwe fundusze
    > jest obowiązkiem pracodawcy. W przypadku umowy zlecenie obowiązkowe jest
    > opłacanie tylko ub. zdrowotnego, a składki emertalne i rentowe, oraz
    > chorobowe są opłacane zależnie od tego, czy chcesz aby pracodawca je
    > oplacał, czy nie. Informacja o twoim zrzeczeniu sie, bądź żadaniu
    oplacania
    > skladek na ubezpieczenia spoleczne powinna sie znalezc w umowie.
    > Pozdrowienia Gosia

    Dziekuje Gosiu za odpowiedz. Mam jeszcze jedno pytanie, z tego co wiem, w
    przypadku umowy zlecenia wszelkie skladki oplacane sa w polowie przeze mnie
    a w polowie przez pracodawce. Czy mozna zrobic tak zeby pracodawca nie
    musial oplacac swojej polowy w ogole, w sensie ze ja sie jakos zrzekne tego
    , czy moze jak juz sie zrzekam to musze calosci?

    --
    lukas3339