PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie a zasilek dla bezrobotnych ???? › Re: Umowa zlecenie a zasilek dla bezrobotnych ????
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa zlecenie a zasilek dla bezrobotnych ????
    Date: Wed, 07 Jul 2004 14:22:06 +0200

    no i człowiek się uczy całe życie. potwierdza to tylko tezę że
    nieznajomość prawa może działać tylko i wyłącznie na niekorzyść.
    Oczywiście że przedstawiałem tylko umowy, a nie rachunki. I tym samym nie
    było podstaw, ale "panienka z okienka" też nie doinformowała. heh, pewnie
    trochę kasy na tym straciłem. I dodatkowo też informacja, że (zwłaszcza
    przy umowach na mocy KC) warto mieć wszelkiego rodzaju potwierdzenia
    przesyłania nie tylko pieniążków na konto.
    Dzięki, to na prawdę cenna informacja

    pozdr
    gromax