PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o zakazie konkurencji - kilka pytan › Re: Umowa o zakazie konkurencji - kilka pytan
    From: "gosc" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa o zakazie konkurencji - kilka pytan
    Date: Tue, 9 Nov 2004 12:46:25 +0100

    > Na razie zabralem umowe i powiedzialem ze tak odrazu nie moge jej podpisac
    > ze wzgledu na wysokosc kwoty .. i ze musze skonsultowac sie z osoba
    znajaca
    > sie na tym

    swoja droga proponowalbym tez zadzwonic do Panstwowej Inspekcji Pracy i ich
    podpytac - nie mow z jakiej jestes firmy, bo a nuz PIP wpadnie na kontrole i
    bedziesz pierwszym podejrzanym, zreszta po co, ale podpytaj tak ogolnie co
    oni o tym wszystkim sadza

    ja bym na taka kwote nie podpisal bez dwoch zdan, nawet gdyby mi mialo
    przyjsc szukac nowej pracy