PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o zakazie KONKURENCJI kpina › Re: Umowa o zakazie KONKURENCJI kpina
    From: "gosc" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa o zakazie KONKURENCJI kpina
    Date: Tue, 7 Dec 2004 23:41:04 +0100

    > działalność konkurencyjna oznaczona numerami PKD jest ich kilkanaście

    to jest niebezpieczne, trzeba by a) dokladnie sprawdzic te numery b) ustalic
    czy dzialalnosc konkurencyjna to taka gdy firma do ktorej przechodzisz ma te
    numery wpisane formalnie czy tez rzeczywiscie prowadzi taka dzialalnosc?

    > czas trwania 2 lata kara umowna to 600.000,00 PLN tak nie pomylilem sie
    > kwota dla mnie astronomiczna, dodam tylko ze nie zajmuje wysokiego
    > stanowiska
    >
    > odszkodowanie to 1/4 mojej pensji

    na poczatku zabrzmialo to tak, jakby te 600 tys. to byla 1/4 twojej pensji
    ;)

    > i dodatkowo przedstawiono mi do podpisu weksel in blanco

    rzeczywiscie przesada

    mozna z ciekawosci wiedziec co to za firma?