PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o prace tylko na prowizji ?? Na co uwazac ??

  • 1. Data: 2003-10-06 17:41:42
    Temat: Umowa o prace tylko na prowizji ?? Na co uwazac ??
    Od: "Tomek" <t...@h...com>

    Jestem studentem, zatrudniam sie niedlugo do pracy polegajacej jedynie na
    prowizji od sprzedazy.
    Jak wyglada taka umowa ? Na co uwazac ??

  • 2. Data: 2003-10-07 12:00:17
    Temat: Re: Umowa o prace tylko na prowizji ?? Na co uwazac ??
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Umowa o prace to na pewno nie bedzie. Prawo wymaga przy takim zatrudnieniu
    wynagrodzenia minimalnego, ktore w chwili obecnej wynosi chyba 800 brutto.

    Zapewne w twoim wypadku bedzie to "tylko"umowa cywilno - prawna (zlecenie
    lub o dzielo). Nie ma w takim przypadku zadnych kruczkow, bo i tak nie
    nabywasz w ten sposob ani praw pracownika ani powazniejszych obowiazkow. Ja
    Ci radze po prostu zweocic uwage na .... procent prowizji i fakt czy Twoja
    czesc bedze wystawiana w momencie wystawienia faktury czy w momencie
    uiszczenia naleznosci przez klienta (w pierwszym wypadku moze sie zdarzyc,
    ze jesli klient nie zaplaci, zostaniesz bez kasy).

  • 3. Data: 2003-10-07 13:52:33
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Kamil napisał, Dnia 03-10-07 14:00:

    > Umowa o prace to na pewno nie bedzie. Prawo wymaga przy takim zatrudnieniu
    > wynagrodzenia minimalnego, ktore w chwili obecnej wynosi chyba 800 brutto.

    760 przez pierwsze dwa lata pracy, chyba.

    --
    Zbyszek Tuźnik zb_tuznik poczta onet pl gg 5900155
    <"od czasu do czasu trzeba zmienić strony w dyskusji, bo inaczej się