PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę na pół etatu i cały etat › Re: Umowa o pracę na pół etatu i cały etat
    From: "LudziePracy.pl" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa o pracę na pół etatu i cały etat
    Date: Wed, 10 Jan 2007 02:53:38 +0100

    A ja nadal uważam, że to jest ściema pracodawcy, że płaca jest taka sama jak
    na pełen etat, aby pracownik lepiej pracował.
    Tak naprawdę pracuje na pół etatu razem z pensją, ale wmawia się
    pracownikowi, że ma pensje jak za 8 godzin więc niech tyle pracuje.

    Ciekawe ile zarabiają Ci, którzy mają w umowie 8 godzin...

    Pzdr.
    SebJak
    ----
    Znajdź w końcu dobrą pracę!