PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę a kod źródłowy programu › Re: Umowa o pracę a kod źródłowy programu
    From: "fot" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa o pracę a kod źródłowy programu
    Date: Wed, 29 Sep 2004 02:07:49 +0200

    > w umowie powinien byc zapis kto pozostaje w posiadaniu praw autorskich.
    > jesli nie takeigo zapisu - ty posiadasz takie prawa = twoj pomsyl i
    > narzedzia , lecz dobrze zapytac prawnika z zakresu prawa pracy

    bzdury gadacie

    jesli jest umowa o prace, to kody i wszystko co zrobisz w ramach tej umowy o
    prace nalezy do firmy!

    za to ze robisz na wlasnym kompie za wlasny prad to co najwyzej moglbys
    teoretycznie wykazac przez urzedem skarbowym wyzsze koszty uzyskania dochodu
    badz druga mozliwosc pracodawca powinien zapewnic komputer, prad,
    biurkoitp. - w zasadzie ta druga jest bardziej zgodna z kodeksem pracy
    (firma ma obowiazek zapewnic srodki niezbedne do wykonywania pracy), ale
    nasze prawo tak do konca nie rozwiazuje ok sprawy telepracy wiec jest to
    pewien problem

    co innego w przypadku innych typow umow