PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę › Re: Umowa o prac
  • Data: 2005-07-14 09:27:06
    Temat: Re: Umowa o prac
    Od: "BH" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja mam pytanie, czy to ma znaczenie, która jest umowa po wejściu do Uni.
    Przecież przed wejściem do Uni to pracownik już od trzeciej umowy BYŁ (IMO)
    na umowie na czas nieokreślony. I nie zmienia tego fakt, że potem podpisano
    z nim czwartą, piątą, a nawet kolejne umowy, z których dwie okazały się po
    wejściu do Uni.

    Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale wydaje mi się, że tutaj mamy umowę na
    czas nieokreślony (chyba, że wcześniej były przerwy między kolejnymi
    umowami).

    Pozdr. B