PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o dzielo a urlop ? › Re: Umowa o dzielo a urlop ?
    From: "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa o dzielo a urlop ?
    Date: Sat, 16 Jul 2005 19:14:03 +0200

    Użytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:db8ue9$4p9$1@inews.gazeta.pl...
    > Heyka
    > W tej chwili pracuje na umowe o dzielo i w zwiazku z tym mam pytanie jak
    > liczy do czasu pracy ? Bo gdybym pracowal jako zatrudniony na stale to
    > sprawa prosta latka leca urlop sie nalicza itd. A jesli np. ktos przez
    kilka
    > lat pracuje na umowe o dzielo to czy te kilka lat sie liczy ?

    Brak urlopu to pikus w porownaniu do innych wad tej mowy. Mnie to zastanawia
    jedno - jak mozna pracowac 2 lata na umowie o dzielo i nie wiedziec o jej
    malo "pozytecznych" konsekwencjach.
    O ile to jest mozliwe postaraj sie zmienic ja na co najmniej umowa zlecenie
    lub/i poszukac czego bardziej zwiazanego ze zlodziejskimi metodami
    ubezpieczen spolecznych i przyszlej "emerytury" - umowa na pol etatu czy
    caly etat.

    Byc moze jest to mniej wazne, gdy ktos nie ma wiekszych zobowiazan czy
    rodziny, ale naprawde warto zastanowic sie wczesniej zanim - odpukac!!!! -
    cos sie ze zdrowiem stanie itd.

    FotoHolic