PracaGrupypl.praca.dyskusjeUm. na czas określony - konsekwencje/niedogodności › Re: Um. na czas określony - konsekwencje/niedogodności
    From: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Um. na czas określony - konsekwencje/niedogodności
    Date: Fri, 04 Nov 2005 13:50:49 +0100

    jerry napisał(a):

    > Tak możesz, ale u obecnego pracodawcy MUSISZ pracować jakiś okres czasu

    Nie. Możesz mieć 'otwartą' (nie wiem jak to się fachowo nazywa) umowę o
    dzieło lub zlecenie. Znam autopsji, bo w ten sposób kumpel dostał kredyt
    mieszkaniowy.

    > Twoim zdaniem bank udzieli kredytu na 30 lat biorąc pod uwagę umowy o
    > dzieło za rok poprzedni i gdzieś mając to gdzie teraz i od jak dawna
    > pracujesz?

    Nie moim. Banki tak udzielają.

    > Śmieszny jesteś.

    Fajnie.
    > No właśnie nie. Informacje ludzi którzy niedawno przerabiali podobne
    > tematy są bardziej pomocne niż kubeł uprzejmości, zachwalań i obiecanek
    > pani w banku, które gdy przychodzi do działań okazują się być wyłącznie
    > dla klientów z nazwiskiem Kulczyk, a dla "reszty" warunki są takie....

    Bredzisz.

    > Warto jest poznać doświadczenia innych by być przygotowanym choćby na
    > rozmowę w banku - wiedzieć o co pytać i na co zwracać uwagę.

    Pewnie, dlatego pokazuję drogę którą obrał jeden z moich znajomych i kredyt
    dostał. A, przepraszam, uściślę. Bank chciał żyranta, który będzie żyrował
    dopóki nie będzie pracy na umowę. Ale sama praca jak pisałem potrzebna nie
    była.

    > Poza tym, jeżeli człowiek pytał, a ja w temacie się orientuję bo tydzień
    > temu podpisałem umowę kredytową to służę radą.

    No nie przeczę. Ale używasz słów typu 'musisz', gdy wcale nie musi. A ja
    opisuję znane mi przypadki potwierdzające nie 'muszenie' właśnie.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl