PracaGrupypl.praca.dyskusjeUkrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe... › Re: Ukrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe...
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ukrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe...
    Date: 30 Jun 2003 13:24:06 -0700

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@b...pl> writes:

> [...]
    > Ja: Ja również. Na jakiej podstawie sądzi pan, że nie?
    > Szef: Wie pan, pan mam za dobre kwalifikacje, pan będzie szukał
    > innej pracy i pójdzie pan tam, gdzie panu dadzą więcej. Ja nie mam
    > o to pretensji, tak po prostu jest.
    >
    > Nie rozmawiałem z firmą - za przeproszeniem - "krzak"!
    > A w CV widać, że u moich 2 ostatnich pracowawców przepracowałem
    > ponad 3 lata u każdego, co w branży informatycznej jest nienajgorszym
    > wynikiem.
    >
    > Pytania do grupowiczów:
    > 1. Czy 3.5 roku u jednego pracodawcy to współpraca "długofalowa"?

    raczej tak.
    ale oczywiscie twoj pracodawca moze miec inne, subiektywne zdanie na
    ten temat :)

    > 2. Jak udowodnić, że nie jestem wielblądem??

    nie udowadniac, to zwykle czysta strata czasu.

    > 3. W jakiej firmie moje doświadczenie zawodowe nie będzie za duże,
    > skoro jest "za duże" w firmie o zasięgu ogólnopolskim i z zachodnim
    > kapitałem??

    w firmie, w ktorej potrafia docenic fachowca i nie nastawiaja sie od
    razu na dojenie, w firmie, w ktorej rozumieja, ze w miare jak zdoywa
    sie doswiadczenie i umiejetnosci to mozna zarzadac wiecej kasy.

    > 4. W CV mam wpisane "student - ostatni rok". Może nie kończyć tych
    > studiów?? Strach pomyśleć co będzie, jak wpiszę "wyższe"...

    imho wyciagasz bledne wnioski.
    ja z takim pracodawca dalabym sobie spokoj.

    dla mnie oczywistym jest, ze pracownik ZAWSZE ma wybor i pojdzie tam,
    gdzie mu dadza wiecej. pracodawca tez ma wybor.

    jesli ten pracodawca JUZ TERAZ boi sie, ze pojdziesz gdzies indziej,
    to znaczy, ze nastawia sie dlugofalowo na to, ze bedzie ci placil
    ponizej tego, co zwykle placi sie ludziom z twoimi kwalifikacjami.

    gdyby nie zdawal sobie sprawy, ze bedzie ci placil mniej niz inni -
    nie powiedzialby tego, czyz nie?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net