PracaGrupypl.praca.dyskusjeUbezpieczenia - czy warto? › Re: Ubezpieczenia - czy warto?
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ubezpieczenia - czy warto?
    Date: Mon, 17 Apr 2006 10:34:22 +1200

    Ext wrote:

    > Rzekomo renomowanej i mającej dobre wyniki i prognozy, czyli Amplico.

    To naprawde mniej zalezy od firmy niz od Twoich mozliwosci wynikajacych
    z sieci znajomosci. Ubezpieczenia to towar, który - zwlaszcza jako osoba
    prywatna - kupuje sie najchetniej od kogos, kogo sie zna i komu sie ufa.
    Znane mi przyklady wielkich sukcesow w branzy w wiekszosci przypadkow
    przebiegaly wedlug takiego wzorca: gosc mial duza siec znajomosci ludzi
    z kasa (np. prowadzac firme i znajac wielu kontrahentow) i znajomosci te
    zawieraly wspolne interesy materialne, ktore pozwolily wyrobic mu
    wiarygodnosc w kwestiach zwiazanych z pieniedzmi. Wtedy ubezpieczenia
    sprzedawal latwo przy okazji swoich normalnych biznesowych kontaktow, a
    klienci przyprowadzali nastepnych. Wazne dla klientow bylo, ze znali
    czlowieka "na stale" i ze mial inne niz jednorazowa sprzedaz powody,
    zeby nie tracic u nich dobrej opinii, wiec byl wiarygodny sprzedajac im
    produkt, na ktorym - w duzej czesci - nie znali sie.
    Nie znajacy nikogo poza rodzina i znajomymi ze szkoly, ktorzy nie
    odniesli wielkich sukcesow czlowiek moze miec oczywiscie wielki talent
    sprzedazowy i byc w stanie sie z tego utrzymac, ale bedzie mu ciezko
    przede wszystkim w ogole uzyskac spotkanie od kogos, kto jest w stanie
    kupic produkt za tyle, ze prowizja sie oplaca. Bez odpowiednio duzej
    sieci dobrych znajomosci oplaca sie w to pchac tylko rasowym akwizytorom
    (i celowo mowie akwizytorom, a nie przedstawicielom lub handlowcom.)

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    pierwsze wrazenia z Nowej Zelandii