PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Ubezpieczenia auta w Niemczech - raz jeszcze

  • 1. Data: 2002-07-29 19:25:06
    Temat: Re: Ubezpieczenia auta w Niemczech - raz jeszcze
    Od: "Michal Gajda" <m...@g...de>

    Witam, ano posiadam i ja takowe ( z wrnona zamiast orla ). Problem chyba
    jesli chodzi o ubezpieczyciela i policje. Bo Ci pierwsi nie lubia mlodych
    kierowcow a drudzy w przypadku przewinien stosuja jakies dziwne restrykcje
    jak ma sie niedlugo prawko. Ale: np ubezpieczyciel o ktorym wspomnialem
    uznaje ze mamy prawko juz dluzej. To zreszta jest nie wprost na nim
    napisane. Ten numerek na dole konczacy sie bodaj na PL mowi ze to jest
    tlumaczenie prawka, wczesniej numer przetlumaczonego prawka. W tym przypadku
    gostki musza siegnac do oryginalu i stwierdzic jak dlugo juz go mamy. Co do
    Policji to nie wiem bo mnie nie wyhaczyli chlopcy. I mam nadzieje ze tak
    zostanie. Co do Poslki to rzeczywiscie majac niemieckie prawko
    prawdopodobienstwo "mandatu bez VATu" jest wieksze :)

    Użytkownik "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Mimo