PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Date: 10 May 2003 12:30:12 +0200

    "Vei" <a...@g...pl> wrote in news:b9g9j4$fui$1@nemesis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > "Czepiasz" sie Sebastiana za nieciecie cytatow, a ja sie "czepie"
    > Alicji. Chce by poszukujacy pracy zastanowili sie nad swoim CV itd, a
    > sama pisze tutaj i lamie pewne zasady, np. odpowiedz do posta muzzy.
    > Jak widac sama popelnia bledy, wiec moze niech sprobuje zrozumiec
    > innych, ktorzy tez cos robia nie tak, jak by tego wymagala.

    Ona moze tych zasad nie zna ...ale z czasem sie ich nauczy - a tak czy inaczej nie
    przeszkodzi jej to w wyslaniu postow na grupe. A poszukujacy pracy powinni sie
    bardziej
    przylozyc ...i to jest w ich interesie.

    /ciach.../

    > Moj kolega szuka pracy w branzy IT. Wysyla czesto ode mnie z kompa
    > zgloszenia e-mailem i u mnie sprawdza poczte, bo nie ma w domu dostepu
    > do sieci. Od poczatku kwietnia wyslalismy okolo 15 aplikacji.
    > Kazdy taki e-mail opatrzony jest tematem typu: "oferta pracy - nr re.
    > ...." lub nazwa stanowiska jesli nie ma numeru referencyjnego.
    > W tresci jest tekst typu: Szanowni Panstwo W odpowiedzi na Panstwa
    > ogloszenie (...) W zalaczeniu przesylam swoje dokumenty aplikacyjne
    > (...) Z powazaniem, imie i nazwisko
    >
    > Nie dostal ani jednej odpowiedzi - ani na tak ani na nie.

    To niewiele ponad miesiac ... To jest NIC ! Tak samo jak kampania marketingowa nie
    zadziala po paru dniach, tak samo tutaj nalezy uzbroic sie w cierpliwosc.

    Poza tym nikt nie powiedzial, ze takie szukanie pracy od razu poskutkuje
    zaproszeniami
    na rozmowy. To jest tylko pewien progowy wymog ....aby dokumenty nie polecialy od
    razu do smieci.

    /ciach.../

    > W koncu chyba zacznie wysylac odpowiedzi na ogloszenia
    > dotyczace stanowisk mniej zwiazanych z jego dotychczasowym
    > doswiadczeniem.

    Naturalna kolej rzeczy ..tylko, zeby za daleko nie odbiegl :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.