PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    From: "aga.p" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Date: Fri, 9 May 2003 23:40:21 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@staticline638.toya.net.pl

    > a chcialabys na probe dostac 150 maili, z tego 120 zupelnie nie zwiazanych
    > z Twoim ogloszeniem i na kazdy odpowiedziec ,,wlasnorecznie''?
    > Zwlaszcza, jeśli po przeczytaniu 40 dostajesz piany na ustach,
    > z takiego prostego powodu, ze w tych 40 byly tylko 3 napisane w sposob
    > sugerujacy, ze ich autor zapoznal sie _z grubsza_ z oferta
    > i przejal sugestiami co do tresci zgloszen...

    A co ma piernik do wiatraka? Przeciez ja mowie o potwierdzeniu _ otrzymania
    _ maila, a to komputer moze robic automatycznie.

    Poza tym nie sadze, zeby na te 37 maili trzeba bylo odpowiadac
    indywidualnie. Wystarczy jedna grzecznosciowa formulka, a potem - jak juz
    ktos zauwazyl - odpowiedz i ctrl v. Gora kwadrans roboty.

    A w ogole co wy wszyscy tacy nerwowi jestescie?:)) Kilka maili nie na temat
    i od razu piana na ustach? Ja rozumiem gdyby wam ktos tylek zawracal i od
    pracy odrywal. Ale praca HR-owca miedzy innymi na tym polega, zeby te
    wszystkie aplikacje przejrzec. Niedobre do kosza, dobre - do dalszego etapu.
    Proste jak drut. Tylko trzeba sobie dobrze prace zorganizowac:))

    Aga