PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Date: 9 May 2003 20:44:42 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > Chyba nie do końca mnie zrozumiałaś...

    z moich obserwacji (i mojej logiki) wynika, ze LM jest wazniejsza czescia
    odpowiedzi na oferte pracy. CV, zwlaszcza jesli nie jest przygotowywane
    specjalnie pod konkretna oferte ma wartosc (imho) przyzerowa.
    Dla mnie do przyjecia jest sam dobry LM bez CV.
    A ,,dobre'' infromacyjnie CV wlasciwie nie miesci sie w zwyczajowej
    formule CV...

    dlaczego?
    CV ma sztywna forme w ktorej informacjami latwo manipulowac. Informacji
    jest - z punktu widzenia pracodawcy - prawie zawsze za duzo (LO, prace
    nie zwiazane z potrzebami pracodawcy).
    To w LM kandydat przedstawia SIEBIE w kontekscie oferty.

    pozdrawiam

    romekk