PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    From: Krewny Krolika <k...@n...pl.skasuj>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Date: Fri, 09 May 2003 21:13:00 +0200

    On Fri, 9 May 2003 12:44:40 +0000 (UTC), "Sebastian Milczarski"
    <l...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Jednak spróbuj zrozumieć człowieka który od 6 miesięcy nie ma pracy i nie wie
    >jak długo ( i czy w ogóle) w ten sposób przetrwa.
    > Zgadzam się że nie jest to działanie racjonalne i skazane na niepowodzenie,
    >jednak zapewne znasz powiedzienie "tonący brzytwy się chwyta", doskonale
    >oddaje stan umysłu i ducha takiego człowieka...

    wez jednak pod uwage, ze takim postepowaniem sam sobie szkodzisz. nie
    bezposrednio. takich jak ty jest wiecej. raz ktos, o odpowiednich
    kwalifikacjach, nie zostanie zauwazony przez osobe zmeczona
    przegladaniem ofert nie na temat. innym razem byc moze ty nie
    dostaniesz pracy tylko dlatego, ze twoja oferta utonie w morzu innych.

    a pomysl co sie stanie jesli taka prace przypadkiem dostaniesz? wcale
    nie prace, ktora chcialbys dostac. popracujesz przez okres probny. nie
    bedzie to okres przyjemny ani dla ciebie, ani dla pracodawcy. obie
    strony straca mnostwo czasu i sil. moze i pozarabiasz przez miesiac
    czy trzy, ale tez dopiszesz do swojego cv kolejna krotkoterminowa
    prace, ktora bedzie swiadczyla o tobie negatywnie (to ten, ktory
    wylatuje z kazdej kolejnej pracy).