PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    From: Dawid <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Date: Fri, 09 May 2003 18:17:41 +0200

    > Toz to tak oczywiste, ze nawet mi sie o tym pisac nie chcialo:))) Ja tez
    > jestem za pelna kultura jesli chodzi o jakiekolwiek odpowiedzi na aplikacje.
    > Co innego gadac ze sciana, a co innego z czlowiekiem, nawet jesli nie ma dla
    > nas dobrych wiadomosci.

    ;-)

    > A to ze Ala odpowiada na maile to tylko dobrze o niej swiadczy. Fajnie by
    > bylo, gdyby wszyscy mieli tyle przyzwoitosci. Dla przykladu: kiedy wysylam
    > jakies oferty mailem zawsze prosze o potwierdzenie odbioru. W sumie nic
    > wielkiego, wystarczy jedno klikniecie myszka. Tylko ze na 10 wyslanych maili
    > dostaje 1. No i potem nie wiem czy slac jeszcze raz bo nie dotarlo, czy ktos
    > najzwyczajniej ma mnie w nosie...

    Znany boj. Kiedys poznalem grupe anglikow i zeszlo na rozmowy o sieci i jak
    to tu i tam wyglada. Kiedy powiedzialem ze w polsce zwyczajnie firmy nie
    odpowiadaja i najczesciej maja wnosie (przez domniemanie) to szczeki opadly.
    W wielu firmach angielskich jest osoba odpowiedzialna za komunikacje i
    wizerunek w sieci, wlasnie ktos taki kogo reprezentuje Alicja ;-) Poprostu
    tam nie dopuszczalne jest olanie korespondencji biznesowej. Nawet jak jest
    kompletnie nie trafione to mala drobna odpowiedz nastepuje.

    Coz, milo ze Alicja wlasnie jest taka osoba jaka powinna byc wszedzie, ale
    niestety ta firma nie poszukuje pewnie osob, chocby ja ktore mogly by sie na
    cos przydac. Wiec pozostaje szukac dalej i i i juz nie wiadomo co ;-/

    > Uklony,
    > A.

    Pozdrawim
    Dawid