PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Tu jest oferta tej właśnie dodatkowej pracy przez internet.

  • 1. Data: 2004-07-29 11:17:05
    Temat: Re: Tu jest oferta tej właśnie dodatkowej pracy przez internet.
    Od: Piotr Kołodziej <p...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Kołodziej" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ceajds$pds$1@atlantis.news.tpi.pl...
    Witam widzę, że toczy sie tu kilka rozmów dotyczących dodatkowej pracy przez
    internet. Dla niewtajemniczonych:

    chodzi tu o handel plikami, które można przesłać za pomocą wiadomości E-mail.

    Działa to na podstawie systemu. Ciężko go opisać w tak krótkiej wiadomości, lecz
    spróbuję.

    Wyobraź sobie drzewko. Jesteś jedną z jego gałęźi. Ty płacisz 20 zł za raport
    gałęzi do której jesteś przyczepiony. Wiemy, że jako gałąź posiadasz wiele odnóg,
    one zaś płacą tobie. Ilustruje to rysunek w tle zamieszczony poniżej (przepraszam,
    ale nie jestem dobry w rysowaniu :) .
    Zapytasz: to musi się kiedyś skończyć?
    Też tak myślę, ale puki co jeszcze działa, jeszcze nie jest trudno znaleźć osobę
    zainteresowaną i poważnie interesującą się tym sposobem.
    Ilość użytkowników internetu cały czas rośnie, więc uderzyć w dno nie powinno to
    tak szybko.
    Powiesz, że to kant:
    Wcale nie, każdy uczestnik tego systemu wie na co się porywa, tu niema oszustwa,
    kantu itp. Właśnie podstawą tego systemu jest lojalność wobec reszty.
    Pozatym w dzisiejszych czasach ciągle rosnących cen za 20 zł niewiele można kupić,
    a tu pojawia się szybki sposób pomnożenia tego banknociku.

    Jeśli cię przekonałem napisz do mnie dostaniesz szczegółowe instrukcje (to jest
    uproszczony sposób przedstawienia tego systemu).
    Mój E-mail: p...@o...pl