PracaGrupypl.praca.dyskusjeTrudne pytania › Re: Trudne pytania
  • Data: 2005-06-23 11:12:47
    Temat: Re: Trudne pytania
    Od: rossel <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    candina napisał(a):

    > chlosta to moze nie... mamy w koncu XXI wiek..
    > upomnienie, nagana jak najbardziej - zaczynasz prace o okreslonej godzinie i
    > masz wtedy juz byc gotowy do pracy na swoim stanowisku pracy...
    > wystarczy sie spoznic 10 minut codziennie.. policz ile to jest na rok....

    Byłem parę lat temu służbowo w pewnej prywatnej firmie (biuro rach.). I
    oto co usłyszałem z ust właściciela do pracownika. "Ty mie nie wk****aj,
    mam ci przy*******ić, kur*a jak płacę to rządam posłuszństwa." Byłem w
    totalnym SZOKU. Cichutko zapytałem się pewnej pani o co poszło i czy to
    coś poważnego. A ona do mnie, że takie zachowanie szefa u nich jest
    normą. A sprawa była bardzo błacha, bo chodziło o wysłanie jakiegoś mało
    ważnego faksu, a gość tego nie mógł zrobić, bo po drógiej stronie linia
    była cały czs zajęta, co szefa nic nie obchodziło. I tak sobie później
    pomyślałem, że szefuncio sam sobie robi we własne gniazdko, a pracę u
    niego ludzie traktują jako swoistą przechowalnię i za takie zachowanie
    totalnie go olewają. Czas zweryfikował swoje ta firma już nie istnieje,
    a dumny szefunio szefuje teraz w budce z zapiekankami i jest zmuszony
    grzecznie się pytać "z ketchupem czy bez ?"

    Pozdro