PracaGrupypl.praca.dyskusjeTransaction Technologies – przestroga. › Re: Transaction Technologies – przestroga.
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Transaction Technologies &#8211; przestroga.
    Date: Tue, 8 Aug 2006 10:18:45 +0200

    Użytkownik "Marcin" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:eb7ghr$6b2$1@inews.gazeta.pl...
    <cut>
    > Po urlopie uzgodniłem wszystkie szczegóły z moim pracodawcą, złożyłem
    > wymówienie i ....
    <cut>

    <cut>
    > Ręce mi opadły, ani grama przepraszam za to że nie zostałem poinformowany
    > wcześniej o tym że nasze uzgodnienia są już nie ważne i że przez Panią
    > Monikę
    > straciłem pracę.
    <cut>

    Rece mi opadly.... stary, ja wiem, ze nie kopie sie lezacego, ale ile ty
    masz lat???? Robote straciles przez swoja naiwnosc i, krotko mowiac,
    glupote. Kto rzuca robote bo dostal ustne zapewnienia i nie ma na to jeszcze
    swiadkow, dowodow itp...? Istnieje cos takiego jak list intencyjny, w ktorym
    zawiera sie np. kary umowne, i takowy list jest wiazacy dla obu stron.
    Ehhhh... Coz stary, co cie nie zabije, to cie wzmocni, powodzenia...