PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
  • Data: 2006-06-28 11:36:45
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> napisał(a):

    > Gratuluje samopoczucia.

    Dziękuję, nie narzekam.

    > Nie przyjal bym Cie do pracy w
    > jakimkolwiek serwisie za zadne skarby.

    Ufff, co za ulga. Praca w jakimkolwiek serwisie czegokolwiek jakoś nie jest
    szczytem moich marzeń.

    > Trzeba miec cierpliwosc
    > dla ludzi majacych inne zdolnosci potrzebne do wykonywania pracy
    > a nie kumajace w oprogramowaniu komputerowym.

    To nie jest kwestia opanowania oprogramowania (skoro mój przedpiśća wysłał
    posta, znaczy, oprogramowaniem umie się posłużyć), ale braku wyczucia kultury
    i umiejętności znalezienia się w nowej sytuacji oraz przystosowania się do
    akceptowanych w danej grupie/społeczności zachowań.

    Oraz, last but not least, umiejętności czytania ze zrozumieniem - tacy
    wylatują na wejściu, osiwiałabym, gdybym musiała każdemu za każdym razem
    tłumaczyć, o co chodzi w instrukcjach od projektu, specyfikacjach klienta,
    materiałach referencyjnych i procedurach, oraz poprawiać po kimś spartolone,
    bo ktoś czegoś nie doczytał albo nie załapał.

    --
    JoP