PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    From: "MC" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Date: Sat, 24 Jun 2006 13:59:04 +0200
    Sender: rosolzmakaro@uzytkownicy_idg

    Użytkownik "veritas" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:6334.00000194.44900f1a@newsgate.onet.pl...
    > Drogi
    > "MC" <m...@g...pl>
    > Ale Ty jesteś głupi.

    Ale Ty jesteś bezsilny. Widocznie trafiłem celnie, skoro tak się zapieniłeś.
    Na szczęście ocena mojej mądrosci nie należy do Ciebie. Szczerze mówiąc
    Twoja opinia mało mnie obchodzi.

    > Osoba starająca się o pracę powinna dołożyć wszelkich starań aby jego
    > aplikacja
    > wyróżniała się na tle innych, tak aby to ta osoba dostałą pracę a nie
    > inna.

    To jest punkt widzenia leniwego rekrutera, któremu się wydaje, że kandydaci
    będą wykonywać pracę za niego.

    > zdjęciem nie miało 6 MB tylko nie więcej jak 200 KB, itd, itd, aby ułatiwć
    > osobie rekrutującej zadanie.

    No właśnie, ułatwienie sobie zadania stawiasz na pierwszym miejscu. Co za
    egoizm.

    > Przeprowadzałem rekrutacje, i włos mi się na głowie jeżył jak można,
    > starając
    > się o pracę ( i wiedząc że stara się o nią również wiele innych osób )
    > wysłać
    > sztampowe CV i LM.

    Przewróciło Ci się w głowie. Weź się do roboty. Kończą się czasy
    podlizywania się rekruterom. Albo będziesz miał pewien poziom i
    kwalifikacje, albo nie zatrudnisz nikogo.

    > Nie che mi się tego wszystkiego wymieniać, co powinno znaleźć się w
    > idealnej
    > aplikacji, ale sądząc po poziomie odpowiedzi "MC" <m...@g...pl> - nie ma
    > sensu,
    > bo takich tłuków jest więcej.

    Nie możesz mieć pojęcie o idealnej aplikacji, bo takiej nie ma.

    > Jeśli mam wybór ( a mam ) pomiędzy poziomem aplikacji reprezentowanym
    > przez
    > takiego "MC" <m...@g...pl> a osobą która poda mi kawa na ławę swoją osobę (
    > wiedzę, umiejętności, możliwości, itd ) to wybieram tą drugą.

    Nie staram się u Ciebie o pracę, ale z tym co piszesz być może bedziesz się
    starał o pacę u mnie. Masz marne szanse, leserów i obiboków nie potrzebuję.

    > Kto powinien dołożyć wszelkich starań do tego aby aplikacja była jasna i
    > czytelna - osoba która stara się o pracę czy osoba rekrutująca ?

    Tu się z Toba zgodzę, ale na aplikacji się rekrutacja nie kończy.

    > Już po kilku sekundach czytania maila i załaczników, wiadomo na 99 % czy
    > ta
    > osoba to jest ta której szukam czy nie.

    Widoczne szukasz samych niskokwalifikowanych.

    > Pozdrawiam ( ciebie -> m...@g...pl - nie ) wszystkich.

    Bez łaski, jakoś się trzymam i bez Twoich pozdrowień.