PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    From: "MIchał Pawłowski" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Date: Tue, 20 Jun 2006 09:10:27 +0000 (UTC)

    Szanowna Pani,

    Zdecydowanie nie zgadzam się z takim tokiem rozumowania. Można mieć konto
    pocztowe maila np. o nazwie a...@t...pl, a w polu Imię i Nazwisko
    wprowadzić jako nazwę wyświetlaną swoje dane.

    Nie wiem czemu Pani zwraca uwagę na domenę z której wysyłana jest poczta,
    przecież jest też pole From w którym wprowadzona jest nazwa właściciela konta.
    From: Imię i nazwisko ( wyświetlane)
    Adres:A...@d...pl(Proszę nie mówić małpa tylko &#8222;at&#8221; a zamiast
    kropka
    dat. pl
    Domena to kwestia upodobań. Nie ma znaczącej korelacji między ceną konta a
    jego funkcjonalnością. Bez przesady to jeśli nie nosimy ubrań HUGO BOSS to
    jesteśmy źle ubrani? Albo innych marek? Domena z jakiej jest wysyłana poczta
    o niczym nie mówi.

    Tlen, onet, Wirtualna Polska - co z złego jest w tych witrynach?

    Czyli jeśli za coś nie płacimy to jest gorsze?
    A dlaczego ? wg Pani jest to nieprofesjonalne?

    A może ja nie lubię używać klienta poczty typu outlook express lub The BAT?
    Wolę moje prywatne konto obsługiwać przez webmaila. To już nie jestem
    profesjonalistą? hyhy nieźle. A jak mam jedno z najstarszych kont pocztowych w
    Polsce z którego korzystam już .....długo to musze sobie założyć nowe? A po
    co? Bo Pani czuje dyskomfort psychiczny odbierając pocztę z wysyłaną z innego
    konta?

    Krótko: PRZYROST FORMY NAD TREŚCIĄ.

    To wszystko jest kwestią gustu, a o tym się nie rozmawia.

    Prawdziwy problem dotyczy wg mnie stosunku rekrutujących i rekrutowanych do
    siebie. Pracowałem kiedyś w dziale rekrutacji. Powiedzmy sobie szczerze, błędy
    zdarzają się po obu stronach.

    Przykład, etyczna strona zastosowania metody Executive Search przez agencje
    doradztwa personalnego. O tym nikt nie mówi, a wg mnie to jest skrajnie
    nieetyczne polowanie na pracowników innych firm. Firma A szkoli Kowalskiego,
    Firma B szuka specjalisty. Firma abc doradztwa personalnego drogą wywiadu tel.
    Sprawdza kim jest Kowalski i czym się zajmuje i go podkupuje. Pięknie.

    Bez komentarza.

    Pokazać inne aspekty Państwa pracy?
    OK., Brak odpowiedzi po pierwszym etapie rekrutacji, po pierwszym spotkaniu.
    Czytanie CV podczas spotkania, zamiast przygotować się wcześniej itp./

    Uważam, że autor całego tego wątku ma duży problem. Niekoniecznie jednak ten
    problem dotyczy kandydatów. Znam Dobrych specjalistów od rekrutacji, ale oni
    akurat mają tyle pracy, że raczej na forum nie zaglądają ( by the way i też
    mają konto na tlenie ).

    Serdecznie pozdrawiam.