PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    From: "Aliszia" <aliszia*@op*.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Date: Thu, 8 Jun 2006 11:26:02 +0200

    > A szukający pracownika nie chcą go znaleźć.
    hm nie wiem jak inni ale wg mnie jest bez sensu wydawac kase na ogłoszenia o
    prace jesli nie chce sie kogos przyjac.

    > A jeśli będziesz miała w nazwie każdego imię i nazwisko to zapamiętasz
    > które jest które?
    Wiesz dobre cv zwykle latwiej zapamietac po imieniu i nazwisku niz po ksywie

    > To coś Ci podpowiem. Zrobi to za Ciebie makro, w końcu siedzisz przed
    > komputerem a nie głupią maszyną do pisania. Makro powinno znajdować w
    > teście podania słowo "nazwisko", zaznaczać słowo następne , kopiować i
    > wklejać do aktywnego okna w funkcji "zapisz jako". W ten sposób każdy
    > zapamiętany dokument opatrzysz nazwą jego autora. Prawda, że proste?
    > Oczywiście makro trzeba zapamiętać globalnie.

    No to życze powodzenia biorąc pod uwagę różnorodność form nadsyłanych
    zgłoszeń. Nie zawsze jest to world. Czesto PDF lub strona www, na ktorej nie
    zawsze tresc jest w formie tekstu. Fakt ze makro rozwiazuje czesciowo
    problem z cv.