PracaGrupypl.praca.dyskusjeTo są JAJA.... › Re: To są JAJA....
    From: "waczek" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: To są JAJA....
    Date: Sun, 4 Jul 2004 21:22:50 +0200

    Użytkownik "Rafał" <k...@s...w.pl> napisał w
    wiadomości news:cc9bgd$fvf$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Byłem miesiąc temu w swoim UP. Niebawem czeka mnie ponowny przyjazd do
    > tego urzędu, jednak będę gdzieś w Polsce - być może szukał pracy i ją
    > znajdował. Czy w zwiazku z tym, nie ma takiej mozliwości w ogóle, aby
    > jakoś przesunąć termin spotkania w urzędzie z biurwami o kilka dni w
    > przód lub w tył?

    Jeszcze przed wyznaczonym terminem zgłoszenia się do PUP powinieneś złożyć
    osobiście lub wysłać pismo do urzędu pracy (najlepiej polecony z
    potwierdzeniem odbioru), w którym jesteś zarejestrowany jako bezrobotny
    mniej więcej o takiej treści:

    W związku z wyjazdem w celu poszukiwania pracy zgłaszam niegotowość do
    podjęcia pracy na okres 29 dni od wyznaczonej daty zgłoszenia w PUP.
    Jeżeli będę mógł, to przed upływem 29 dni zgłoszę się osobiście w PUP.
    Jeżeli podejmę pracę, to niezwłocznie zawiadomię PUP.

    Po otrzymaniu tego pisma PUP wyznaczy Ci (list polecony) termin zgłoszenia
    najpóźniej po 29 dniach od wyznaczonej już daty zgłoszenia, bez takich
    konsekwencji jak np. utrata statusu bezrobotnego na 3 miesiące.

    Pozdrawiam

    wa