PracaGrupypl.praca.dyskusjeTo juz przesada › Re: To juz przesada
    From: "Marek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: To juz przesada
    Date: Tue, 16 Nov 2004 19:41:33 +0100

    Widze ze goraco dyskusja na temat mojego L4. Nie ukrywam, gdyby nie mobbing
    igadanie dyrektora ze pracuje na pol etatu wychodzac z pracy po 10
    godzinach, pracowalbym dalej i nie poszedlbym do lekarza skarżąc się na ból
    w okolicy żoładka.Tak przynajmniej wykrylem wrzody na 12tnicy.W pracy nie
    mialem nawet czasu o tym pomyslec. Teraz przynajmniej moge odpoczac od
    finansow hipermarketu, wykladania towaru na polki, sprzatania magazynu przed
    inwentaryzacja itp.
    To chore co pracodawcy moga zrobic z pracownikiem w dzisiejszych czasach...

    Użytkownik "MG42" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    > wiadomości news:cnb8s5$9dd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > rentę,
    > proste

    > Bo

    > dupka

    > zakupu

    > Można kogoś nazwać złodziejem, ale ostatnio to nie obelga. Liczy się
    SUKCES.
> [...]
    światopogląd
    > głównie młodzieży. I można tu zacząć dyskusję czy to przez media, czy
    przez
    > brak autorytetów czy też z biedy.
    >
    > Nie rozumiem na kim się wyżywasz. Na tym biednym gościu co sobie posiedzi
    na
    > L-4? To jest złodziej? A skąd ty to możesz wiedzieć. Może facetowi
    > codziennie po pracy dymiła czacha a kawę zaczynał o 2.00 rano
    zastanawiając
    > się co on tu w ogóle robi. Wszystko co nie jest zabronione jest legalne.
    Jak
    > można to dlaczego nie? Więcej płacisz na utzrymanie lekarza który mu to
    L-4