PracaGrupypl.praca.dyskusjeTelefon sluzbowy › Re: Telefon sluzbowy
    From: "przemo77" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Telefon sluzbowy
    Date: Wed, 10 Sep 2003 11:47:13 +0200

    Użytkownik "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bjmmm8$8qk$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "przemo77" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A ja bym oddał jak najszybciej: telefon nie jest jego tylko firmy - firma
    > może go o kradzież pozwać... Co do rachunku - telefon na firmę to i
    rachunek
    > za firmę.

    Watpie zeby firma go pozywala do sadu o jakis telefon wart maks 500 zl. Poza
    tym on nie podpisywal zadnego papierka ze bierze ten telefon (dostal go na
    gebe) wiec firma nie ma zadnego dowodu na to ze on ten telefon ma. Jak juz
    powiedzialem to sprawa sumienia czy go odda czy tez nie - ja bym tego
    telefonu nie oddal, tylko sprzedal go w komisie - zawsze pare groszy na
    bezrobociu sie przyda. A druga sprawa ze do sadu go nie podadza bo za
    zatrudnienie go na lewo bez umowy mogli by miec duzo wiekszy gnoj niz zyski
    z odzyskanego telefonu.