PracaGrupypl.praca.dyskusjeTekst marketingowy - jak to wycenic? › Re: Tekst marketingowy - jak to wycenic?
  • Data: 2002-07-03 10:35:21
    Temat: Re: Tekst marketingowy - jak to wycenic?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik asmira napisał:
    (...)

    > Standardowa wierszówka (od dłuższego czasu) - 25 zł za 1800 znaków ze
    > spacjami. Możesz celować w tych okolicach.

    Jeżeli chodzi o tekst, który można przepisać z podręcznika marketingu z
    przeróbkami dopasowującymi do konkretnej firmy, to jest tak, jak
    piszesz: 100 - 200zł.
    Jeżeli miałby to być tekst, który określa misję i strategię firmy i
    wymaga jesj stworzenia, to w grę wchodzi suma znacznie większa. Jeżeli
    firma już istnieje, to trzeba się z nią zapoznać, zapoznać z jej
    aktualnym/potencjalnym rynkiem, etc. Nie wystarczy godzina rozmowy z szefem.
    Jeżeli jest to firma nowo zakładana, to opisanie jej misji i strategii
    jest niemal równoznaczne z pomysłem na biznes. W takiej sytuacji możemy
    raczej mówić o kwotach od 10k w górę.

    Pzdr: Dogbert