PracaGrupypl.praca.dyskusjeTechnik infromatyk-Ile na start? › Re: Technik infromatyk-Ile na start?
  • Data: 2006-06-01 06:01:13
    Temat: Re: Technik infromatyk-Ile na start?
    Od: "pitos" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja przez pierwsze pół roku zarabiałem w serwisie komputerowym po
    skończonym technikum 500zł na ręke za osiem godzin. Dojeżdżałem do pracy
    codziennie 30km PKS-em brrr...eennnneeennnn. Oczywiście umowa tylko ustna.
    Po pół roku przyszła umowa zlecenie i upragniona podwyżka na 800zł netto. Po
    roku podwyzka na 1000netto. Po trzech latacha jak już coś się nauczyłem i
    mogłem powiedzieć jakiemuś pracodawcy, że coś umię zmieniłem prace i teraz
    zarabia 2500 na rękę. Więc tak myśle, że pomału małymi kroczkami do przodu i
    nie ma co wymagać dużo na początek tym bardziej zaraz po szkole, gdzie
    zamiast uczyć się czegoś pożytecznego gra się np. w sapera. No chyba, że
    ktoś jest samoukiem i zaraz po szkole dużo umie. Ale to już inna bajka...