PracaGrupypl.praca.dyskusjeTechnik informatyk a praca › Re: Technik informatyk a praca
    From: "Krzysztof " <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Technik informatyk a praca
    Date: Fri, 17 Aug 2007 08:31:18 +0000 (UTC)

    Troche wiecej szczegółów:
    O przekwalifikowaniu powiedziałem poniewaz z wykształcenia jestem technikiem
    energetykiem, a obecnie przygotowywałem sie na prace jako kierowca. Jednak
    podczas badan lekarskich okazało sie ze nie mam widzenia obuocznego i w
    zwiazku z tym nie wolno mi jezdzic samochodami na kategorii C, C+E i D, nie
    moge pracowac na wysokosci ( powyzej 2 metrow) przy maszynach wirujacych (
    takarki itp), a grupe inwalidzka mam własnie na brak widzenia na lewe oko.
    Do jazdy samochodem na kat. B musze mies okularym(-0,5)a do normalneog
    chodzenia ich nie uzywam. W zwiazku z tym podjąłem decyzje o zmianie zawodu
    na informatyka, z powodów finansowych odpadły studia a została tylko szkoła
    policealna. Jakis tam kontakt z informatyka mam, w obecnej pracy zajmuje
    sie "lekką" naprawa i modernizacja komputerów, obróbka zdjec i filmów z
    kamery cyfrowej. Złozyłem juz kilka komputerów, ale to nie jest nic trudnego.
    Do szkoły juz sie zapisałem, specjalnosc sieci i bazy danych, zobaczymy jak
    bedzie. Grafika odpadła, bo 1) mozna sie tego samemu nauczyc, 2) nie mam
    zdolnosci plastycznych. Tworzenie stron, bo 1) mozna sie tego samemu
    nauczyc, 2) podobno ze nie da sie z tego wyzyc. Tak sie zostały sieci, po 1)
    bardzo mi to pasuje bo przyda mi sie w obecnej pracy, 2) w ogłoszeniach
    czesto potrzebuja programistów i administratorów sieci, 3) na tej
    specjalosci mam w ramach czesnego mozliwosc zdobycia certyfikatu Cisco