PracaGrupypl.praca.dyskusjeTechnik informatyk a praca › Re: Technik informatyk a praca
    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Technik informatyk a praca
    Date: Sun, 12 Aug 2007 06:19:15 +0000 (UTC)

    On Thu, 09 Aug 2007 20:58:13 +0000, Krzysztof Stokłosa
    wrote:

    > Czy jest praca dla technika informatyka? Z powodów zdrowotnych muszę sie
    > przekwalifikowac i pomyslałem o dwu letniej szkole policealnej na kierunku
    > informatyka ( administrator sieci lub grafika).

    jak wiesz czego chcesz to spoko, ale uczyć się tego wszystkiego od podstaw
    to zdecydowanie nie polecam bo to sensu nie ma

    dobry programista zaczyna sam, szkoła potem jest, albo nie jest, owszem
    przydaje się ale czy to ma jakiś sens skoro się nic nie wie ?

    ehm

    --
    futszaK
    0601061867