PracaGrupypl.praca.dyskusjeTe chore pracodawcow wymagania... › Re: Te chore pracodawcow wymagania...
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Te chore pracodawcow wymagania...
    Date: Thu, 16 Oct 2003 08:41:47 +0200

    > a znam ze dwie G.Księgowe, oj starszej już daty, które by się z tym nie
    > zgodziły
    > i na pieczątkach dalej mają Główny Księgowy ....

    "Oto jeszcze jeden przykład na to co księgowość robi z ludzi.." (Monty
    Python) ;-)
    Bruno Miecugow albo Fedorowicz, parę lat temu opisywł w felietonie swoją
    ciotkę, która alergicznie reagowała gdy ktoś w autobusie pytał ją czy
    "wysiada", chociaż jest to właściwe słowo na opisujące opuszczenie srodka
    komunikacji...
    Natomiast to co widnieje na pieczątkach czy oficjalnych drukach często nie
    ma nic wspólnego z polską fleksją czy grmatyką (tak jaj moje listy na
    usnecie z ortografią :-)) przykład:
    Wiekszość umow które widziałem była zaczynała się mniej więcej tak
    "Umowa zawarta dnia 10 wrześeń 2001 pomiędzy panem Jan Kowalski" co wcale
    nie znaczy że nazwiska czy nazwy miesięcy nie podlegają deklinacji
    Pozdrawiam
    Paweł