PracaGrupypl.praca.dyskusjeTakie spostrzezenia i watpliwosci (dosc dlugie) › Re: Takie spostrzezenia i watpliwosci (dosc dlugie)
  • Data: 2003-08-07 11:40:13
    Temat: Re: Takie spostrzezenia i watpliwosci (dosc dlugie)
    Od: "" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja dzisiaj uslyszalem ze jestem "przekwalifikowany"
    > ale w takim sensie ze za duzo umiem i za duzo mam doswiadczenia zawodowego
    > z kazdej kategorii w mojej dziedzinie jaka jest informatyka
    > i pracodawcy sie boja.......
    > ...ech szkoda gadac - dobrze ze znalazlem juz te robote bo normalnie juz mi
    > mozg parowal

    A ja parę dni temu w dzikiej awanturze w pracy od szefowej usłyszałam,
    że "powinnam ją po nogach całować, że mam prace bez wykształcenia".
    Dodam że jestem w trakcie - 3 rok licencjacki + dalej 2 lata magisterskie.
    I duże doświadczenie w branży mimo 26 lat.

    Może jestem zbyt wrażliwa, ale zanim powiedziałabym coś takiego pracownikowi to
    pomyślałabym dwa razy. No i w CV niczego nie ukryłam...

    Bionka