PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    From: Witiia <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Date: Thu, 15 Sep 2005 10:54:55 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@bnb217.neoplus.adsl.tpnet.pl
    <dg93p4$m0g$1@dami.news.tkdami.net> <0...@p...pl>
    <dg9741$ha$1@dami.news.tkdami.net> <0...@p...pl>
    <dg98cv$hfn$3@dami.news.tkdami.net> <2539336.XhlqN049qq@laptop>
    <dg98r5$hfn$4@dami.news.tkdami.net> <2107340.yMhnduibgG@laptop>
    <dg99ns$n38$1@dami.news.tkdami.net>
    <dgb84f$o74$1@dami.news.tkdami.net>
    <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    <dgba1h$t8t$1@dami.news.tkdami.net>

    Dnia 2005-09-15 10:06, Użytkownik Matrix napisał:

    > ok tylko ze rodzina u ktorej wynajmuje ten pokoj nie zyczy sobie zeby
    > ktos jeszcze tam mieszkal oprocz niej czy chociazby nocowal, bo na taki

    To trzeba znaleźć inną stancję. Jest ich tysiące i na pewno znajdzie się
    miejsce, gdzie można kogoś czasami przenocować.
    Poza tym przecież taniej wychodzi wynajęcie jakiegoś mieszkania w parę
    osób - wtedy nikt nie ma prawa jej zabronić przyjmowania gości.

    Wybacz, ale odnoszę nieodparte wrażenie, że po prostu nie potraficie
    sobie w życiu poradzić. Obwiniacie wszystkich - pracodawców, uczelnię,
    cały system - a sami nic nie zrobicie aby było Wam lepiej.

    I nie mów mi, że nie mogę mówić, bo nie jestem w Twojej sytuacji.
    Otóż od wielu lat żyję poza miejscem zamieszkania, dziewczyna studiuje
    kilkaset kilometrów ode mnie.
    Zawsze coś wykombinowałem aby zarobić parę groszy. Nigdy tak nie było,
    abyśmy nawzajem u siebie nie mogli nocować.
    Trzeba tylko chcieć coś zrobić, a nie marudzić i czekać na gotowe
    rozwiązania.

    --
    Witiia