PracaGrupypl.praca.dyskusjeTłumaczenia CV na angielski i niemiecki › Re: TĹ?umaczenia CV na angielski i niemiecki
    From: "yig" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: TĹ?umaczenia CV na angielski i niemiecki
    Date: Wed, 20 Feb 2008 16:42:55 +0100

    > Pisanie poprawnych CV jest moim zdaniem jak najbardziej związane z pracę.
    > A serwis tlumaczeniacv.com jak najbardziej może pomóc czytelnikom tej
    > grupy.

    Ale z Ciebie spamer, czlowieku to nie jest grupa o ofertach,
    nie sluzy do reklamowania small biznesu, dotyczy dyskusji o pracy i nie
    jest stworzona w celu propagowania reklam.

    Watpie zebys mial problemy z czytaniem ze zrozumieniem, w koncu
    tekst jest przedmiotem Twojej pracy, wiec pozostaje jedyna mozliwosc,
    jestes zagorzalym, upierdliwym spamerem.

    Jedno jest pewne robisz sobie zajebista antyreklame, no ale to juz Twoj
    problem...

    yig