PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzybkie rozwiązanie umowy o pracę. › Re: Szybkie rozwiązanie umowy o pracę.
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szybkie rozwiązanie umowy o pracę.
    Date: Wed, 23 Oct 2002 15:36:25 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@chello062179012192.chello.pl

    Pięknego dnia Wed, 23 Oct 2002 14:51:48 +0200, "Jan" <p...@o...pl>
    zakodował:

    >płatniejszej posadzie, a firma nie chciała go pusćić, wiem, że jakoś to
    >załatwił, że natychmiast uzyskał porozumienie stron:)

    Ukraińcy, zdjęcia szefa z "nie żoną", naruszenie podstawowych
    obowiązków przez pracodawcę (np nieterminowe wypłaty = podstawa do
    rozwiązania umowy od zaraz z winy pracodawcy), dar przekonywania. Tyle
    mi na szybko przychodzi do głowy (ale metod nakłonienia kogoś, do
    zrobienia czegoś, czego nie chce jest wiele) jako metoda przekonania
    szefa do podpisania porozumienia, którego nie chciał podpisać.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775