PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzybka zmiana pracy › Re: Szybka zmiana pracy
  • Data: 2005-08-01 06:18:49
    Temat: Re: Szybka zmiana pracy
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Victor Wozniak [Sun, 31 Jul 2005 15:50:30 +0200]:

    > Czy nie lepiej bedzie rozstac sie z Panem kaziem,
    > jak najszybciej by firma IMHO nie tracila juz wiecej
    > pieniedzy ?

    Ano, jak dla mnie lepiej. A dla pana Kazia?

    > slowem "robi prezent" pracodawcy z swojej pracy, nie
    > powinien miec mozliwosci jak najszybszego rozwiazania
    > umowy o prace, by moc cos zrobic w innej firmie?

    Jak po rowno to ja jestem za.

    No dobra, a teraz powaznie: wiesz jakie to bedzie mialo tak
    w praktyce konsekwencje? Otoz pracodawcy, swietnie sobie
    zdajac sprawe z tego, ze pan Kaziu moze ich wygwizdac gdzies
    w polowie projektu czy waznym strategicznie momencie pracy,
    zaczna nastepnym panom Kaziom dawac umowy cywilno-prawne,
    ze szczegolowym okresleniem odszkodowan za probe takiego
    porzucenia firmy. I KP zacznie odchodzic do lamusa, bo nie
    ma sily, nikt nie bedzie zatrudnial czlowieka, ktory mu
    moze jutro zniknac i zostawic z reka w nocniku.

    Minimum ten tydzien-dwa kazda ze stron miec po prostu musi,
    zeby przygotowac sie do nowej sytuacji.

    Kira