PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy - realia... › Re: Szukanie pracy - realia...
    From: MP <z...@b...adresu.tu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukanie pracy - realia...
    Date: Fri, 12 Nov 2004 18:23:30 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@host-ip235-252.crowley.pl

    Witaj VERTRET,
    W Twoim liście z 12 listopada 2004 (17:52:24) można wyczytać:
    V> Jeżeli wciskałeś "kit" to się wstydź. Ja piszę o handlowaniu
    V> rzeczami, które ludzie potrzebują.
    :-)))))
    Dlaczego bardziej muszę mieć samochód firmy GM niż Fiat?
    Co akwizytor, handlowiec itp. proponuje niezbędnego do życia??????
    Akwizycja, przedstawicielstwo handlowe i jak chcesz nazywaj jest po
    prostu inną formą sprzedaży. Świat się opiera na sprzedaży! No co
    fabryka ma produkować, jeśli nie sprzeda produktu? Po co webmajster ma robić
    strony jeśli nie sprzeda swojej usługi?
    Czy księgowy pracujący w zakładzie produkującym lodówki o kiepskiej
    jakości jest czymś lepszym od sprzedawcy (nie ważne na jakim
    stanowisku), z umiejętności którego żyje cała fabryka???

    --
    Pozdrowienia,
    MP