PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy po cichu ... › Re: Szukanie pracy po cichu ...
    From: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukanie pracy po cichu ...
    Date: Tue, 16 Oct 2007 21:56:50 +0200

    Chcę się praktycznie zorientować w sytuacji na rynku pracy. Chciałbym
    wysłać kilka cv do różnych firm, ale za wszelką cenę nie chcę, aby mój
    obecny pracodawca się dowiedział, że szukam nowej pracy. Jakie jest
    ryzyko, że mój pracodawca jednak dowie się się o tym ( telefon od
    innej firmy itp ) ? Branża IT - programista.

    Zerowe jeżeli w CV obecne miejsce pracy określisz bez podawania jego nazwy,
    np
    - średniej wielkości spółka z o.o. produkująca oprogramowanie dla sektora
    bankowego
    - duża spółka akcyjna, wiodący na rynku dostawca usług outsourcingu
    informatycznego
    - niewielka firma produkująca specjalistyczne oprogramowanie do sterowania
    automatyką przemysłową

    dalej określisz swoje stanowisko i zakres obowiązków/dokonania

    Nie używaj nazwy firmy i nazw produktów - szczegóły moższe podać lub nie na
    rozmowie- będziesz widział jak jest.

    --
    Jackare