PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukamy co kolwiek!

  • 11. Data: 2002-04-15 20:47:36
    Temat: Re: Szukamy co kolwiek!
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

  • 12. Data: 2002-04-15 20:49:35
    Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>

    Uzytkownik "Hans Stedtcke" <H...@g...de> napisal w wiadomosci
    news:a9ep32$5a9$03$1@news.t-online.com...

    dolacze do pozdrowien - zna ktos adres domowy? chcialem przekazac osobiscie
    ;P

    tomek

  • 13. Data: 2002-04-15 20:55:54
    Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Hans Stedtcke" <H...@g...de> napisal w wiadomosci
    > >

    > dolacze do pozdrowien - zna ktos adres domowy? chcialem przekazac
    osobiscie
    > ;P

    na priva prosze bo jednak odsybskrubywuję.... praca to pułapka, wolę zbierać
    surowce wtórne niż pracować dla głąba za 1/3 tego co lezy na ulicy. Jak
    pracodawca mnie nie szanuje to niech poszuka kogoś z innymi kwalifikacjami.
    trzeba się cenić, choć trochę ;P

    tomek

  • 14. Data: 2002-04-15 22:01:41
    Od: Łukasz Skorupka <l...@w...pl>

> [...]
    Jak
    > pracodawca mnie nie szanuje to niech poszuka kogoś z innymi

    Sam do siebie piszesz???

  • 15. Data: 2002-04-15 22:31:28
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    Nie chcialabym, kochani, byc zla wrozka, ale sama szukalam pracy ponad
    rok... i nic, choc niby wydawalo sie , ze nie bedzie problemu... na szczycie
    kariery, doswiadczenie... :-))) ale to tez pracodawcom przeszkadzalo, nic z
    tego nie wyszlo... moze sprubujcie zalozyc DG? to jest naprawde jakies
    rozwiazanie... z doswiadczenia moge to powiedziec, jak sie zacznie zalatwiac
    te wszystkie sprawy formalne, pytac znajomych jak zrobic to - albo cos
    innego - sila rzeczy wpada czlowiek w taki "maly obieg" i zaczyna sie cos
    rysowac na horyzoncie :-)) ja jeszcze dochodow w mojej firmie nie mam
    :-((( raczej same problemy z KPiR, z ZUS-em i takie rozne - to naprawde jest
    wyzwanie :-)) ale co najwazniejsze - juz zaczynam widziec, ze to wszystko ma
    sens :-)))
    a tak zdrugiej strony...... moze korepetycje? moja znajoma udzielala
    korepetycji i teraz juz sie "ujawnila"
    w lazdym razie - glowa do gory... i uwierzcie! nie jestescie skazani tylko i
    wylacznie na chimerycznego pracodawce :-))) powodzenia
    Basia

  • 16. Data: 2002-04-16 06:40:40
    Od: "Hans Stedtcke" <H...@g...de>

    No i widzicie? Normalnie na ten post nie byloby zadnej
    odpowiedzi, jak i na inne jemu podobne. Ale gdy znalazl sie
    jeden oficer i powiedzial cos niekonwencjonalnego to mamy
    burze pomocnych odpowiedzi ... I tak to juz jest ...

    z oficerskim pozdrowieniem
    Hans Stedtcke

  • 17. Data: 2002-04-16 10:05:56
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Powies sie!!!!!!!!!!!!

  • 18. Data: 2002-04-16 10:42:05
    Od: "Ewka" <m...@p...onet.pl>

    > Powies sie!!!!!!!!!!!!

    Jacku, nie zniżaj się do poziomu "pana Hansa" - Ty jesteś człowiekiem.
    Pozdrawiam
    Ewka

  • 19. Data: 2002-04-16 12:41:08
    Temat: ______________________Hans Stedtcke ma rację !!!!
    Od: <y...@p...onet.pl>

    Będziecie mieli mniejszą konkurencję na rynku pracy. Dla pracodawcy człowiek to
    tylko sztuka i nic więcej.
    A dziewczyna jak ładna i zgrabna - niech szuka sponsora. Też praca. A żadna
    praca nie hańbi.
    Pamiętaj - PRACODAWCY TO HIENY !!!

  • 20. Data: 2002-04-16 13:56:07
    Temat: Re: ______________________Hans Stedtcke ma rację !!!!
    Od: "Hans Stedtcke" <H...@g...de>

    <y...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > B?dziecie mieli mniejsz? konkurencj? na rynku pracy. Dla pracodawcy
    cz?owiek to
    > tylko sztuka i nic wi?cej.
    > A dziewczyna jak ?adna i zgrabna - niech szuka sponsora. Te? praca. A
    ?adna
    > praca nie ha?bi.
    > Pami?taj - PRACODAWCY TO HIENY !!!
    >
    > --
    > Wys?ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

    dzieki chlopie za poparcie,
    a juz myslalem ze nie ma na liscie ludzi honoru ...