PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pracy i nic? › Re: Szukam pracy i nic?
    From: orinoco <w...@U...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam pracy i nic?
    Date: Wed, 24 Nov 2004 17:50:07 +0100

    Immona wrote:

    > Natomiast z ukrywaniem miejsc pracy jest o tyle krucho, ze przyjmujac Cie i
    > tak poprosza Cie o swiadectwa pracy z poprzednich prac.

    Nie ma, podkreślam - nie ma żadnego obowiązku podawania wszystkich
    miejsc pracy w CV. Czy nie podchodzisz do zagadnienia trochę w stylu -
    pracodawca - pan
    pracownik (kandydat) - sługa?
    Zatrudnienie to też biznes, ja poświęcam swój czas, umiejętności,
    doświadczenie itd, oni mi za to płacą. Pracownicy nie mogą istnieć bez
    nich (pracodawców), oni nie mogą bez istnieć bez pracowników. To kwestia
    podejścia, praca to nie jest łaska, to interes dla obu stron.
    Z doświadczenia - obiektywnie patrząc nie mam zbyt wysokich kwalifikacji
    (w sensie wykształcenia), nadrabiam dużym doświadczeniem. Nigdy nie
    miałem problemów ze znalezieniem pracy, zawsze podchodzę do sprawy w ten
    sposób, że idę zaoferować swoje usługi. Ja po prostu nie opowiadam
    wyuczonych farmazonów, rozmawiam o konkretach, o firmie, o
    mozliwościach. Może też łatwiej rozmawiać mi z pracodawcami, bo kiedyś
    byłem (i dziś też jestem, choć teraz tylko sam dla siebie) pracodawcą.
    Rozmawiam z nimi jak równy z równym, oni to czują.
    --
    pozdrawiam,
    Michał Rodziewicz