PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pracy i nic? › Re: Szukam pracy i nic?
    From: orinoco <w...@U...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam pracy i nic?
    Date: Wed, 24 Nov 2004 17:35:06 +0100

    Immona wrote:

    > Użytkownik "Bartek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Zle.

    Kpisz?

    > Powazny pracodawca nie zrobi psychoanalizy Twojego poczucia wlasnej
    > wartosci, tylko uzna, ze nie zaplanowales swojej kariery i ze nie umiesz
    > osiagac celow (a Twoim celem z pewnoscia bylo cos lepszego niz to).

    Poważny pracodawca uzna, że ma do czynienia z człowiekiem poważnym i
    realistą, znającym swoje mozliwości, ale i możliwości rynku pracy na
    jakim przyszło mu działać. To kompromis, całkiem dobry IMHO.

> [...]
    > branzy FMCG, okazujac swoja desperacje i gotowosc na wszystko masz duze
    > szanse. Na stanowiska merytoryczne jednak - patrz: "nie zaplanowanie
    > kariery".
    > Serdecznie radze zmienic miejsce zamieszkania na takie, gdzie rynek wyglada
    > lepiej, oczywiscie po uprzednim szukaniu pracy w calej Polsce z obecnego
    > miejsca. Co do kosztow mieszkania - zadowolic sie wynajmowaniem pokoju w tym
    > nowym miejscu, jesli nie stac Cie na wynajem mieszkania. Slyszalam, ze w
    > Lublinie jest zle z praca i ucieczka moze byc jedynym sensownym wyjsciem.

    Życzę powodzenia. Uciekanie może wejść w krew na całe życie, które jest
    dość krótkie. Najpierw trzeba mieć pracę i co jeść tym samym, potem
    można myśleć o karierze.
    Nie wiem czy to reguła, ale dość często obserwuję takie zjawisko -
    kandydat pracujący jest lepiej postrzegany, niż bezrobotny. Im dłuższy
    staż bezrobocia, tym mniejsze szanse na jakiekolwiek zatrudnienie.
    Pracodawcy często uważają widać, że taki delikwent oduczył się już
    pracować. IMHO często jest to prawda.

    --
    pozdrawiam,
    Michał Rodziewicz