PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracy dodatkowej w necie

  • 1. Data: 2005-05-29 16:27:17
    Temat: Szukam pracy dodatkowej w necie
    Od: "Bartekk" <b...@w...op.pl>

    znaleząłem coś takiego
    http://www.losemania.pnth.net/index.php?refid=433

    jakis nowy serwis
    jezeli nie jest warty uwagi znacie moze jakies inne strony godne uwagi gdzie
    mozna znalesc dodatkowa prace ??

  • 2. Data: 2005-05-29 16:39:57
    Temat: Re: Szukam pracy dodatkowej w necie
    Od: "Łukasz Prokulski" <l...@n...poczta.onet.pl>

    Bartekk <b...@w...op.pl> popełnił(a) co następuje:
> [...]
    > jakis nowy serwis
    > jezeli nie jest warty uwagi znacie moze jakies inne strony godne
    > uwagi gdzie mozna znalesc dodatkowa prace ??

    Marny sposób zwykłego spamowania, nie udało ci się... A może jeszcze napisać
    to samo na priwa i wysłać na b...@o...pl ?

    lemur

  • 3. Data: 2005-05-29 17:10:00
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Bartekk" <b...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakis nowy serwis
    > jezeli nie jest warty uwagi znacie moze jakies inne strony godne uwagi

    Wlasciciele: Szmira & idek

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2005-05-29 17:42:28
    Od: "pit" <p...@y...com>

    > znaleząłem coś takiego
    > http://www.losemania.pnth.net/index.php?refid=433
    >
    > jakis nowy serwis

    Uwaga, ten link powyzej jest uszkodzony i nie dziala,
    prawidlowy link to:

    http://www.losemania.pnth.net/index.php?refid=123

    :)

    pit

  • 5. Data: 2005-05-30 05:10:53
    Od: "BiznesForum.pl" <b...@g...pl>

    pit napisał(a):

    > Uwaga, ten link powyzej jest uszkodzony i nie dziala,
    > prawidlowy link to:
    >
    > http://www.losemania.pnth.net/index.php?refid=123

    Piramidki, uje muje, dzikie węże.

    http://www.BiznesForum.pl <-- Zapraszam na forum o biznesie!

  • 6. Data: 2005-05-30 08:13:54
    Od: "pit" <p...@y...com>

    > Piramidki, uje muje, dzikie węże.

    Nie zauwazylbys ironii nawet jakby cie w tylek kopnela,
    biznesmenie.

    pit

  • 7. Data: 2005-05-30 19:10:32
    Od: "BiznesForum.pl" <b...@g...pl>

    pit napisał(a):

    > Nie zauwazylbys ironii nawet jakby cie w tylek kopnela,
    > biznesmenie.

    Eh..i co mam Ci odpisać bo sam już nie wiem?

    http://www.BiznesForum.pl <-- Zapraszam na forum o biznesie!

  • 8. Data: 2005-05-31 19:31:48
    Od: Mowa <m...@o...pl>

    Bartekk napisał(a):
> [...]
    >
    > jakis nowy serwis
    > jezeli nie jest warty uwagi znacie moze jakies inne strony godne uwagi gdzie

    Rodzaj współpracy: Umowa o Dzieło.
    Branża: Usługi informatyczne, internetowe.

    Zostań naszym Partnerem Marketingowym.
    Oferuj nasze usługi i prowadź wstępne rozmowy.
    Zarabiaj nie wychodząc z domu otrzymując prowizję od zawartych umów.

    Szczegóły na stronie:
    http://www.bbsoft.pl/praca.html

    --
    bbSoft WebDesign