PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam ludzi, ktorzy rzucili kariere › Re: Szukam ludzi, ktorzy rzucili kariere
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam ludzi, ktorzy rzucili kariere
    Date: Fri, 9 Dec 2005 18:24:55 +0100

    W wiadomości news:dnbtpi$dti$1@nemesis.news.tpi.pl neuro <s...@s...org>
    pisze:

    > lenie?
    Nie, normalni ludzie.

    > niedopieszczeni?
    Nie, po prostu mieli bliskich. Naprawdę bliskich.

    > A tu juz powaznie - sa ludzie dla ktorych pasja jest praca
    > Ktos powiedzial "znajdz prace ktora bedzie twoja pasja, a nie
    > przepracujesz ani jednego dnia w swoim zyciu"
    To prawda. Choć dotyczy zazwyczaj samotników pozbawionych życia osobistego,
    lub unieszczęśliwiających swoich bliskich.
    Nie wiem, czy wystarczającym uzasadnieniem jest fakt, że niekiedy (rzadko
    wprawdzie) uważani są za geniuszy. Najczęściej, co prawda, po zgonie.

    > nonkonformistyczni anarchisci?
    Nie, po prostu nie są szczurami w ludzkiej skórze.

    > Zakladasz kolko wzajenmnej adoracji? :)
    Zawsze to lepsze niż koło szuj i donosicieli.

    > A powaznie - czemu mialyby sluzyc kontakty z takimi ludzmi?
    Szczurom do niczego.

    > Piszesz prace z socjologii?
    Też coś takiego podejrzewam. ;)

    Jotte