PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam Kursu/szkolenia › Re: Szukam Kursu/szkolenia
  • Data: 2006-02-20 15:20:10
    Temat: Re: Szukam Kursu/szkolenia
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu df porozsypywal nastepujace haczki:
    > nie jestem na bierzaco z nowinkami technicznymi w dziedzinie nauki wiec
    > moze mi powiesz co lepiej przygotuje do pracy jako programista niz kurs
    > programowania? :>
    Ogolno dostepne ksiazki, komputer z odpowiednimi narzedziami, dostep do
    internetu mile widziany, duzo czasu i samodyscypliny. Programowania nie
    nauczy sie w kilka godzin (a przynajmniej programowania na poziomie
    pozwalajacym starac sie o prace). Zwlaszcza jesli nie bardzo rozroznia
    sie jezyk programowania od srodowiska/narzedzia (vide pytania z innej
    grupy odnosnie c#, c# .net, c# builder, c# develop)
    A kursy o ktorych ja slyszalem to albo byly dla totalnie poczatkujacych
    i delikwent po ukonczeniu takiego kursu potrafil jedynie napisac program
    liczacy pierwiastki rownania kwadratowego albo tez krotkie kursy dla
    specjalistow, prezentujace pewien wycinek wiedzy, konczace sie uznanymi
    certyfikatami.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl