PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzkolenie - jak to? › Re: Szkolenie - jak to?
    From: "Peyto" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szkolenie - jak to?
    Date: Mon, 10 Jan 2005 16:38:23 +0100

    Użytkownik "Mr V" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cru6mc$oqp$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam, kojarze z czytanych na grupie wiadomosci, ze za szkolenie trzeba
    > zwrocic pieniadze pracodawcy, jezeli sie odejdzie z pracy, czy to
    obowiazuje
    > zawsze, czy tylko po podpisaniu jakiejs umowy z pracodawca? tzn. jak mnie
    > wysle bez podpisania umowy, to jak odejde do innej pracy, to nie bede
    musial
    > oddawac?
    >
    > Dziekuje za odpowiedz.

    Witam,

    Miałem w swoim życiu oba przypadki, a więc najpierw szkolenie ale przed tym
    lojalka że przepracuję 18miesięcy, wtedy mnie to cieszyło, bo miałem
    gwarancję pracy, a potem miałem kolejne szkolenie ale już bez lojalki. Zwrot
    koszt dortyczyłby Cię tylko w przypadku takiej umowy.
    Ja mam inny problem, mianowicie nie mogę odzyskać certyfikatów, gdyż
    pracodawca twierdzi że firma zapłaciła więc należą do niej, ale moim zdaniem
    są to certyfikaty imienne należą się mnie, gdyż uprawnienia otrzymałem ja a
    nie firma, i wraz z moim odejściem kompetencje opuściły firmę formalne.

    Pozdrawiam
    Peyto