PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzczepionka przeciw grypie vaxigrip - koszt ? › Re: Szczepionka przeciw grypie vaxigrip - koszt ?
    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szczepionka przeciw grypie vaxigrip - koszt ?
    Date: Sat, 4 Nov 2006 20:58:57 +0100

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości
    news:eiirjc$skh$1@news.tkdami.net...
    > w mojej starej firmie zarzad wymyslil, ze wszystkie dodatkowe

    Nie zarząd, tylko ustawodawca.

    > "swiadczenia" dla pracownikow sa ich przychodem (oczywiscie w swietle
    > prawa maja racje): pizza zakupiona dla pracownikow siedzacych dlugo po
    > godzinach czy przejazd taxi w celu zalatwienia obowiazkow sluzbowych,

    Pizza to by się zgadzało, ale przejazd taxi na służbowe obowiązki? To
    już nie. Imo to taxi mógłby wliczyć w koszty, wystawic pracownikowi
    delegację, gdzie jako środek transportu by taksówka była wpisana.

    > opieka medyczna, szkolenie sa przychodem pracownika i od tego potraca
    > sie podatek, zus itd. dobrze, ze nie liczyli podatkow od telefonow,

    Co zrobić jak takie przepisy, chociaż stowarzyszenie pracodawców lobbuje
    za tym, aby przynajmniej opieka medyczna (tzn. karnety do prywatnych
    przychodni), była wyłączona z przychodów pracownika... niedawno coś sie
    nawet z tym ruszyło, ale na razie bez rezultatów w formie
    ustaw/rozporządzeń.

    Ten kto ma doczynienia z urzędem skarbowym, wie jak upierdliwy potrafi
    być.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)