PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szansa na pracę dla absolwentów

  • 1. Data: 2002-05-13 10:43:56
    Temat: Szansa na pracę dla absolwentów
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    "Blisko 600 miejsc odbycia praktyk oferują studentom polskie i
    międzynarodowe firmy na rozpoczętych dzisiaj dwudniowych 9 Międzynarodowych
    Targach Pracy Politechniki Warszawskiej."

    http://info.onet.pl/490789,10,item.html

    kurde az 600 miejsc... mamy juz z glowy problem bezrobocia wsrod
    absolwentow....

    pozdr. Marcin

  • 2. Data: 2002-05-13 11:22:17
    Temat: Re: Szansa na pracę dla absolwentów
    Od: "kev" <b...@e...pw.edu.pl>

    > "Blisko 600 miejsc odbycia praktyk oferują studentom polskie i
    > międzynarodowe firmy na rozpoczętych dzisiaj dwudniowych 9
    Międzynarodowych
    > Targach Pracy Politechniki Warszawskiej."

    Ciekawe skad oni wytrzasneli te informacje. Chyba ktos na poczekaniu sobie
    je wymyslil.
    Byle na tych targach i oferta byla naprawde dosc nieciekawa w porownaniu z
    poprzednimi latami.
    Akurat ja interesuje sie branza IT (szczegolnie telekomunikacja), w tym roku
    zabraklo: Nokii, Lucenta, Erricsona, i wielu innych ciekawych firm. Best tym
    razem sie nie popisal w negocjacjach.
    Smiem twierdzic, ze z roku na rok jest coraz gorzej. (ale to chyba tez
    odzwierciedla polski rynek pracy)

    Bartek

  • 3. Data: 2002-05-13 11:45:40
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Flashmaster <f...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abo720$ite$...@s...futuro.pl...
> [...]
    > Targach Pracy Politechniki Warszawskiej."
    >
    > http://info.onet.pl/490789,10,item.html
    >
    > kurde az 600 miejsc... mamy juz z glowy problem bezrobocia wsrod

    Ciekawe ilu z tych prawie 600 dostanie potem stałą pracę. Bo ja sadzę że
    nikt.
    Jak bym miał firmę to też bym tak szukał jeleni do pracy, 2-3 miesiące
    popracują za darmo i won.
    A tak na marginesie to nie rozumiem ludzi, którzy się bija o te praktyki.

    Zdrówko
    wm

  • 4. Data: 2002-05-13 11:55:54
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    "wm" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jak bym miał firmę to też bym tak szukał jeleni do pracy, 2-3 miesiące
    > popracują za darmo i won.

    Dokladnie, no moze paru co lepszych absolwentow zatrudnia na minimalnej
    pensji a reszta do domu...
    Praktykanci zdobeda doswiadczenie - w sprzataniu i ukladaniu papierkow, bo
    powaznewj pracy nikt im nie powierzy - a na pewno nie osoba na etacie, bo
    przeciez mlodszy moglby sie okazac lepszy i co wtedy????
    pozdr. Marcin

  • 5. Data: 2002-05-14 19:32:25
    Od: "coby" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Flashmaster" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powaznewj pracy nikt im nie powierzy - a na pewno nie osoba na etacie, bo
    > przeciez mlodszy moglby sie okazac lepszy i co wtedy????

    Dokladnie. A po co ktos mialby przyuczac ich do pracy, poswiecac im czas,
    a zarazem pieniadze. Przeciez za miesiac czy dwa powiedza praktykantowi
    Adios. A za rok przyjdzie nastepny, ktory posegreguje akta i powyciera
    brudy.
    A firma bedzie mogla pochwalic sie w prasie i Internecie w ilu absolwentow
    "inwestuje swe pieniadze."

    Pozdrawiam
    Coby
    PS. A moze na grupie jest jakas osoba, ktora byla na takich praktykach
    w duuuuuuuzej firmie?????? Jesli tak to niech napisze jak to wyglada.

  • 6. Data: 2002-05-15 10:39:51
    Od: "millo" <m...@p...wp.pl>

    > Pozdrawiam
    > Coby
    > PS. A moze na grupie jest jakas osoba, ktora byla na takich praktykach
    > w duuuuuuuzej firmie?????? Jesli tak to niech napisze jak to wyglada.

    witam,

    w zeszlym roku bylem na bezplatnej praktyce w duzym koncernie,
    nazwy nie wymienie, branza paliwowa, czas stazu 1 mc.
    przewinolem sie przez 3 dzialy

    handel zagraniczny - robilem to co inni pracownicy, ba nawet
    zastepowalem jednego gdy poszedl na urlop, m.in. odprawa celna
    paliw, biezace rozliczenia z kooperantami, zapytania ofertowe etc.

    badania rynku - poznalem bardzo dokladnie caly sektor
    jak rowniez szegoly zawieranych kontraktow i tego w jaki
    sposob sie to wszystko odbywa, wizytu u klientow etc.

    sprzedaz krajowa - tu troche sie nudzilem, bo zbyt wiele
    nie mialem do roboty, za to poznalem w jaki sposob
    jest wdrazane iso 9001 w duzym przedsiebiorstwie

    jednym slowem - bardzo pozytywnie, gdyby jeszcze
    nie trzeba bylo wstawac o 6.00 rano ;-)

    pozdrovki,
    marcin

  • 7. Data: 2002-05-15 11:40:30
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    "millo" <m...@p...wp.pl> wrote in message

    > w zeszlym roku bylem na bezplatnej praktyce w duzym koncernie,
    > nazwy nie wymienie, branza paliwowa,

    pa85.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl

    hehe, niech zgadne - rafieria gdanska???

    znalazles u nich zatrudnienie? o ile w ogole chciales...

    pozdr. Marcin

  • 8. Data: 2002-05-15 14:38:20
    Od: "millo" <m...@p...wp.pl>

    > "millo" <m...@p...wp.pl> wrote in message

    > pa85.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl
    >
    > hehe, niech zgadne - rafieria gdanska???
    >
    > znalazles u nich zatrudnienie? o ile w ogole chciales...
    >
    > pozdr. Marcin

    heh, moze tak, moze nie......w koncu w naszym kraju jest
    wiekszosc zachodnich koncernow ;-)
    nie o prace sie nie staralem, to byl tylko krotki epizod
    a swoja droga to pracy wlasnie szukam.......

    pozdrovki,
    millo